Gehien bisitatutako sarrera

miércoles, 17 de noviembre de 2010

Ongi etorri!!!!!!!!!!!!!!!

Arratsalde on guztioi!!!!!!!!!
Gaur ordenagailuan trasteatzen egon naiz, eta milaka blog daudela konturatu naiz. Hori dela eta, gauza bat proposatu diot nire buruari:
Zer dela eta nik ere ez dut blog bat sortzen???

Ia Eneritz, ozta-ozta dakizu ordenagailua pizten, eta nola saiatuko zara horrelako gauza hain konplexua egiten?

Bueno, ba ez dakit nola, baina hemen nago, ordenagailuan aurrean teklak jo eta ke klikatzen. Eta ni medikuntza ikaslea naizenez (bai, jadanik badaramatzat bi urte!!!!!) hertsiki medikuntzarekin loturiko gaiak zuekin konpartitzen saiatuko naiz, zehazki gure gizartean hain hedatuta dagoen  Alzheimer gaitzarekin zerikusia duen gaia. Izan ere, hurbiletik bizi izan dut gaixotasun hori, eta berorren inguruan informazioa bilatzen egon naiz eritasuna hobeto ulertzeko. Horrela bada, bildutakoa zuen esku jartzen saiatuko naiz, horrela zeuok ere medikuntzarekin harremanetan jarri ahal izateko.

Beraz, gutxienez nire bloga zuen gustukoa izatea baino ez dut espero, eta ahal izanez gero, daukadan jakituria gutxiarekin zeuei zerbait irakasten ahaleginduko naiz. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario