Gehien bisitatutako sarrera

lunes, 3 de enero de 2011

Informazio gehiago

      Bloggean zehar azaldutako informazioa milaka pertsona sufritzen duten gaixotasun isil hau hobeto ezagutzen lagun diezagukeen arren, Alzheimerraren inguruko informazio gehiago Alzheimerdun gaixoak laguntzeko estatu mailan dagoen erakundearen web orrialdean eskuragai dugu.


Oraintxe aipatutako "Fundación Alzheimer de España" estatu mailari dagokio. Baina Elgoibarko udaletxeak Alzheimer duten gaixoei, eta zehazki hauen zaintzailei, laguntza eskaini ohi die, gaitzari aurre egin ahal izateko. Izan ere, asko hitz egin dugun gaixoei buruz, eta hauek sufritzen dutenari buruz; baina hauen jagoleak ahanzteko joera izan ohi dugu. Eta jagole hauek (senideren bat kasu gehienetan), ez dakite zehazki nola lagundu gaixoari.
Galdera asko sorrarazten dira itaun honen inguruan: nola tratatu behar dut gaixoa? Egokia dena egiten ari al naiz? Nik gaixoa laguntzen dut, baina nork laguntzen nau ni?
Guzti honi aurre egiteko, eta laguntza bila joateko, Elgoibarko udaletxeak antolaturiko hitzaldiak eta antzekoak daude bai gaixoa bai zaintzailea laguntzeko prest era deinteresatu batetan.

Elgoibarko udaletxeak Alzheimerdunei eskainitako laguntza


Bizkaiko udalerritan ere zerbitzu hau eskuragarri dago behar dutenentzat, besteak beste Leioan, non bertako udaletxeak, Elgoibarren bezalaxe, laguntza zerbitzua doan eskaintzen duen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario